Friday, August 1, 2008

Weekend madness !


Every time I finish the projects I´m working on before a weekend I always make plans to rest for the next following days, but they always get screwed when I´m asked for urgent works that need to be delivered as soon as possible, which is the case right now, goodbye my plans on playing Battlefield Bad Company all weekend long, hello tons of work. Anyway here´s a preview of my latest project for Stonearch Books, a graphic novel adaptation of Jason and the Golden Fleece, art by my friend Gerardo Sandoval. Enjoy your weekend, if you can !.

Siempre que termino mis proyectos en los que trabajo antes de un fin de semana, comienzo a hacer planes para los siguientes dias, pero por una u otra razón tienden a cambiar cuando me piden trabajos de urgencia que deben entregarse lo mas pronto posible, cosa que me acaba de suceder, adios planes de jugar Battlefield Bad Company todo el fin de semana, hola toneladas de trabajo. En fin les dejo un previo de mi mas reciente proyecto para Stonearch Books, una adaptación infantil de la novela Jason y el Bellocino Dorado, dibujado por mi compadre Gerardo Sandoval. Disfruten de su fin de semana, si es que pueden !

No comments: